środa, 29 stycznia 2014

Na nową drogę życia...

Wyjątkowy dzień i wyjątkowy drobiazg,
który z pewnością dopełni całości, 
nadając składanym życzeniom niebanalnego wydźwięku.


W ramach wyzwania w DigiScrap przygotowałam 
pudełeczko w kształcie piętrowego tortu weselnego,
 obsypanego pączkami białych róż,
u szczytu którego znajduje się mały domek z ażurowym płotkiem,
w sam raz na nową drogę życia...








We wnętrzu pudełka umieścić można życzenia
oraz kopertkę na pieniążki...
Tu z delikatnym przybraniem nawiązującym do całości.








3 komentarze:

  1. Boskie!! Wpadłam na Twojego bloga i po prostu zaniemówiłam...
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na digi-scrap.pl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności! Jak moja poprzedniczka - zaniemówiłam, szczęka opadła i trudno ją podnieść... Dziewczyno, wyczarowałaś piękną "rzecz"!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-scrap.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zauroczona tą pracą :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń