piątek, 31 stycznia 2014

With Love - noworoczna zawieszka

Dzisiejsza, słodko różowa zawieszka 
powstała z myślą o noworocznym wyzwaniu specjalnym,
którego szczegóły możecie podejrzeć na blogu ScrappinFantasies.



Inspiracją dla zawieszki stał się m.in. przygotowany przez zespół moodboard


a zwłaszcza to zdjęcie:


Przesłanie, jakie z sobą niesie strasznie przypadło mi do gustu
więc postanowiłam spróbować wcielić je w życie
- takie moje małe noworoczne postanowienie :)

A oto efekty mojej pracy:








Pracę zgłaszam również na wyzwanie w Scrappoinspiracjach


- inspiracją dla zawieszki był fragment piosenki A. Jantar...
mówiący o przemijaniu minionych chwil, nadejściu nowego
i chwytaniu nadarzającej się okazji w dłonie...
chwytam więc swój "metaforyczny balonik" i robię pierwszy krok
zapoczątkowując coś nowego...
W pracy wykorzystałam ponadto papierki z kolekcji JustANote z Rapakivi
które możecie znaleźć na półkach sklepiku. 
Brzegi poszczególnych elementów zawieszki wytuszowałam Distressem,
który również dostępny jest w sklepiku Scrappo.

Przy tworzeniu zawieszki 
wykorzystałam także starą metkę odzieżową z firmy Bershka,
która idealnie wpasowała się w klimat pracy,
zyskując "nowe" życie.
Pracę zgłaszam więc na wyzwanie w AltairArt.



3 komentarze:

  1. Wspaniały! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca :) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń