niedziela, 29 czerwca 2014

(po)warsztatowo...

Kolejny wieczór spędzony w tak wyjątkowym towarzystwie 
nie mógł zakończyć się inaczej.
Efektem piątkowych warsztatów ScrapButiku
stały się dwie, mega przestrzenne karteczki...

Pierwsza - w bardzo morskim klimacie, w dość stonowanej kolorystyce
stworzona na bazie papierków K&Company. 
Do jej wykonania użyłam ponadto wykrojników






Karteczka druga - w nieco weselszej kolorystyce powstała na bazie papierków K&Company.
Do jej stworzenia użyłam ponadto wykrojników firmy keshi' art - serwetek i napisu "la vie...",
Magnolii - serwetki i tagów vintage, die namics oraz WeRM.






Karteczki zgłaszam oczywiście na wyzwanie konkursowe, 
którego szczegóły znajdziecie na blogu ScrapButiku.
Na zakupy zapraszam oczywiście do firmowego sklepiku :)


6 komentarzy:

  1. Jejku, są niesamowite *.* Bardzo podobają mi się kolory jakie dobrałaś, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, choć nie moje klimaty... a mimo to, piekne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne obie, uwielbiam takie przestrzenne kompozycje :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe efekty Ci wyszły. Pierwsza zachwyciła mnie tą tajemniczością, za to druga radością jaką z niej bije.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są obydwie, ale druga skradła moje serca - wyszła cudownie!

    OdpowiedzUsuń