poniedziałek, 2 lutego 2015

Parawanik...

Ponury, zimowy weekendzik nie mógł zacząć się lepiej :)
mimo pluchy za oknem i przeziębienia
o dobry nastrój zadbała ekipa Scrap Butiku, z Gosią i Anią na czele,
świętująca trzecie urodziny istnienia sklepiku,
dzięki którym na półkach pracowni zagościły kolejne prace...
Na początek - parawanik, inspirowany piątkowymi warsztatami Ani.
Całość na bazie papierów UHK Gallery oraz Primy,
z mnóstwem Primkowych gadżetów i dodatków,
które znajdziecie oczywiście w naszym ukochanym Buticzku :)



Brokatowe serduszko Ani zastąpiłam dekoracyjnymi szpilkami florystycznymi
w pięknym, staro-złotym kolorze...


Napisy to zasługa wykrojników Keshi' art
dostępnych w Scrap Butiku...


Z ich pomocą wycięłam również ażurowe kółeczko z siateczką
"łapacza snów"...


Widoczne w pracy żywiczne rameczki
to dodatki z kolekcji Primy,
które również bywają dostępne w Butiku.


Brzegi kart i zdjęć (zgodnie z instrukcją Ani) wygessowałam...


Delikatnych, błyszczących akcentów dostarczają primowe kryształki.



Jak Wam się podoba moja interpretacja piątkowych zajęć?

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dzięki ;) choć mało przypomina oryginał, mi również przypadła do gustu :)

      Usuń