czwartek, 12 maja 2016

W moim królestwie

Dziś, zapraszam Was w podróż po moim królestwie ;))
rąbka tajemnicy uchylił Wam zapewne ostatni numer MagicDay,
w którym mieliście okazję obejrzeć pracownie buticzkowego DT..
dziś, nieco szersza fotorelacja z tego, 
co możecie znaleźć w moim scraproomie..

Wszelkie tablice, duże maski do projektów mixmediowych
 oraz papiery (głównie te w rozm. 30x30)
mieszkają w drewnianych skrzyniach,
które jak do tej pory sprawdzają mi się bez zarzutu...


pozostałe przydasie w zasadzie zgromadzone zostały w jednej,
sporych rozmiarów witrynie - wypełnionej po brzegi szarymi pudełkami,
w których podzieliłam je tematycznie na kilka kategorii..




również szuflady witryny pełne są scrapskarbów...



oraz różnego rodzaju wykrojników...


na poszczególnych półkach szafki znaleźć z kolei możecie 
- papiery (małe formaty), brokaty, taśmy washi, sznurki..


masę stempelków, głównie tych do kolorowania...


...primowe kwiatki... oraz inne dodatki dekoracyjne...





większość projektów powstaje z kolei przy stole,
na którym zwykle nie jest tak czysto ;)))


wszelkie podręczne narzędzia, media oraz drobiazgi,
z których korzystam najczęściej 
- kryją się w różnego rodzaju kubełkach oraz pudłach
stojących w obrębie blatu roboczego..


w mojej kolekcji znajduje się również sporo drewnianych stempelków
dumnie zdobiących półki nad stołem... 


Pracy w pracowni nigdy nie brakuje, począwszy od realizacji grafiku DT,
po zbieranie z wszelkich możliwych zakamarków kwadracików
po kosteczkach dystansujących ;)) 
i choć sporo rzeczy pozostało do uporządkowania...
ważne, by w swoim kącie, czuć się dobrze,
realizując wszelkie nasze artystyczne zapędy ;)) 


2 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem organizacji Twojego scraproomu, szczęka mi opadła ;)

    OdpowiedzUsuń