niedziela, 19 lutego 2017

Przydasie Pasjonaty BLOG HOP

By co nieco urozmaicić, a i tym samym zachęcić Was do zwiedzania zakątków naszej twórczości,
przygotowałyśmy dla Was nietypowy BLOG HOP, podczas którego będziecie musieli wykazać się nie lada spostrzegawczością i umiejętnością kreacji, którą z wielką skrupulatnością prześledzimy MY, by wyłonić zwycięzcę dzisiejszej zabawy ;))


ZASADY są dość proste...
Tradycyjnie, wędrówkę po naszych blogach rozpoczynacie od bloga firmowego KLIK,
po czym, zgodnie z naszymi wskazówkami, przeskakujecie na kolejne blogi,
komentując wskazane posty z BLOG HOP'owymi inspiracjami ;)))

Waszym zadaniem jest znalezienie SIEDMIU "przydasi",
które ukryłyśmy w naszych pracach, a o których piszemy w naszych postach.
Spośród wyłonionej siódemki, wybieracie TRZY, z którymi wykonujecie pracę na wyzwanie
i podklejacie ją pod naszego wyzwaniowego żabolka ;))) Czy wszystko jasne?

POWODZENIA :))












MÓJ PRZYDAŚ
jest jednym z tych, z których korzystam w swoich pracach dość często,
a na punkcie, których mam nie małego "kota" ;))
i choć zajmują w mojej pracowni już dwa sporych rozmiarów pudełka,
nadal istnieją wzory, którym nie potrafię się oprzeć... 
Czy już wiecie, co mam na myśli?
Oczywiście są to STEMPELKI ;))

Hasło zapisane? Jeśli tak, kolejnym blogiem,
na który koniecznie musicie zajrzeć jest blog Marzeny ;))



25 komentarzy:

  1. Znam już kolejną wskazówkę :) Lecę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy box, piękna kolorystyka i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam boxy, zachwyca mnie w nich każdy, nawet najmniejszy element. Byłam, widziałam, chwytam stemple i skaczę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny box w cudownych kolorach:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko <3 kolejna rzecz, której chciałabym się nauczyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super praca, może kiedyś odważę się spróbować, porywam stempelek i hopam dalej:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny box dla chłopca lub dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny box:) uwielbiam boxy - to cha moja najulubieńsza forma kartki!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny boxik :) Lecę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca, a pomysł ze stempelkiem zastosuje też u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeuroczy boxik Aniu, a aniołek... ale słodziak !

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna praca, ale po samym wejściu na bloga zachwycił mnie nagłówek! Cudna kartka! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Stempelek - to się u mnie na pewno znajdzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stempel, to jest to, co lubię.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne pudełko, a stempelki są meeega słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. box uroczy, stempelki świetne i pięknie pokolorowane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny delikatny box :)

    OdpowiedzUsuń