23 lipca 2020

Pamiątka Chrztu Świętego Alicji

Tworząc wszelkiego typu pamiątki (czy to te na chrzest święty, pierwszą komunię, czy też z okazji jubileuszu sakramentu małżeństwa) chętnie sięgam po "bazy książkowe" od Rapakivi, które moim zdaniem sprawdzają się w tej roli idealnie. Są dużo bardziej "okazałe" od tradycyjnych kartek okolicznościowych, a ich forma daje sporo możliwości przestrzennych, z którymi można pokombinować... Ostatnim razem pokazywałam Wam album, jaki ukryłam we wnętrzu jednej z takich baz - dziś, mam dla Was pamiątkę chrztu świętego, którą również nieco zmodyfikowałam chcąc wykorzystać zarówno na zewnątrz, jak i w jej wnętrzu przepiękne zdjęcia, jakie otrzymałam do stworzenia projektu... Przy takim zapleczu, tworzenie pracy to czysta przyjemność...







Klasyczną poziomą bazę kartki wzbogaciłam w tym przypadku o dodatkową "kartę", na której zamieściłam pamiątkowe życzenia, zdjęcie małej Alicji oraz kopertkę na pamiątkowy medalik i/lub pieniążki.





\

Wnętrze "okienka" bazy (jak już kiedyś wspominałam) jest dość głębokie, co pozwala na zabawę z formą.. w jej wnętrzu możecie bez problemu zamieścić życzenia, zdjęcia, jak i zbudować przestrzenną kompozycję, która z pewnością zachwyci obdarowanego. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz