04 marca 2020

Tabula Rasa

Długo zastanawiałam się nad sensem i kierunkiem prowadzenia niniejszego bloga. Przerwy, które dotąd towarzyszyły jego powstawaniu i ciągły brak poczucia tej "właściwej" drogi ciążyły niczym ołowiana kula u nogi. Czas zatem nadrobić zaległości, nieco przeredagować dotychczasową formę, by stała się bardziej ludzką, bardziej emocjonalną, bardziej moją...

Chciałabym stworzyć miejsce, do którego sama chętnie będę zaglądać, które będzie odzwierciedlało mnie, moją wrażliwość, mój punkt widzenia, moje pasje, inspiracje.. które pozwoli Wam zapuścić się co nieco w meandry mojej pokręconej wyobraźni i znaleźć w niej również coś dla siebie. 

Obrana forma pewnie będzie ewoluowała wraz z biegiem wydarzeń, być może pojawią się tu posty stricte produktowe, być może bardziej osobiste.. zobaczymy ;)) jedno jest pewne - po dniach posuchy, czas na powrót w dobrym stylu ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz